Türkiye Seyahat Acentaları Birliği

Siz düşleyin biz gerçekleştirelim!..

2015 UMRE PROGRAMLARI AÇIKLANDI...

925 EURO'DAN BAŞLAYAN FİYATLAR İLE...

29.09.2014

YURT DIŞI TURLARI

Şirketimiz dünyanın her yerine seyahat etmenizi sağlamaktadır.Üstelik uygun fiyata daha zengin program ile yurt dışına bizden gidin....

22.06.2011

SAĞLIKLI BİR YAŞAM

Termal oteller de inanılmaz kampanya...314 81 18

25.12.2007

UÇAK BİLETİ

Acentamızdan yurt içi-yurt dışı uçak bileti temin edilmektedir irtibat tel: 3148118

24.11.2008

Ö.K. ,“ Bozüyük'ün Turizm elçisi Türkoğlu Turizm ile İstanbul,Edirne,Çanakkale,Konya,Kapadokya,Antep,Şanlıurfa turlarına katıldım.Şirket yönetiminden,araç şoförlerine,araçta bulunan sorumlulara kadar hepisinden çok memnunum.Yapılacak olan turlara İmkanlarım ölçüsünde yine katılacağım.Turların devamlı olmasını dilerim.Başarılar kazasız belasız yolculuklar..” dedi...

Daha çok yorum okuyun! Yazın !

Tatil Listesi
Her hafta yayınlanan tatil programımız postanıza gelmesini istiyorsanız sizde aşağıda alana posta adresinizi yazınız.

Ziyaretçi Defteri

Ziyaretçi Defterine Mesaj Yazmak İçin Tıklayınız...

Ö.K. Bilecik 29.01.2013

Ö.KA. Bilecik 03.01.2013

Mesajı

2012 yılında Türkoğlu şirketi ile İstanbul,Edirne,Çanakkale gezilerine katıldım.Doya doya gezdik.Firma yetkililerine,Kaptan şoförlere araç sorumlularına çok teşekür eder gezilerin devamını beklerim.

BİLAL BAYRAK Bilecik 03.01.2013

Mesajı

09/04/2011 TARİHİNDE TÜRKOĞLU TÜRİZİM İLE yeşil camiiden çanakkale şehitlerini ziyaret etmek üzere 3 otobüs ile gidildi ve çok güzel bir şehitlik ziyareti yapıldı.daha sonra ise beni görevlendirdikleri gezi turları devam etti.Konya.urfa ,tarsus,adana,gaziantep,vekilis,ten oluşanibir gezi turu yapıldı.Daha sonra ise yine beni göervlendirdiler .İstanbul,eyüpsultan.panorama müzesi,sultanahmet,ayasofya,topkapı,boğazturu,ve diğer yerler,ziyaret edildi.Çanakkale ye talep daha çok oldu, daha çok gidildi.Tekrar urfa gezisi yapıldı ve çok güzel geçti.Ben başta türkolğu türizim patronnu İLHAN BEY,E ÇOK TEŞEKKÜR Ediyorum bana güven verdi.Tabiiki burada şunuda unutmadım.Bana çok desteği olan,müdürümüz.yusuf bey,e de çok teşektür ediyorum.2012 yılında ise yine devam ediyorum. bu sıra ise hedef .dış ülke turu oldu .haydi bakalım ediler.ümre ye gideçeksin .ve bozüyük,ten 85 kişi ile üç arkadaş gittik tabiiki yine biz sana güveniyoruz ediler.ve suudi arbıstana gittik.çok güzel bir ümre oldu.kendilerine ben yine çok teşekkür ediyorum.ümreden geldikten sonra niye durmak yok ediler .urfaya yine gidildi.İstanbul edirne çanakkale.ve daha sonra ise doğukaradeniz turu yapıldı.yine bana devem dediler.ben ise yine turlara devam ediyoruz.2013 şubat ümre kayıtlarımizda devam ediyor,iyi bir ümre yapmak isteyenleri buromuza bekliyoruz.

E.D.K. Bilecik 25.12.2012

Mesajı

2011 yılında hac ibadetimi Türkoğlu turizm ile yaptım.45 gün Suudi Arabistanda kaldık.Gerek ibadetlerimizi yaparken,gerek ziyaretleri yaparken hep yanımızda olan Osman ve Murat hocalarımız ve şirket yöneticilerimizden Allah razı olsun.Çok memnun olarak hiç bir sıkıntı yaşamadan ibadetlerimizi yaptık.Hastalığımızda dahi şirket temsilcileri hastane orada git demeden şirketin aracı ile bizzat kendileri götürdüler ve dönene kadar da yanımızdan ayrılmadılar.Allah Türkoğlu turizm yönetiminden razı olsun.Tekrar umre'ye gitmek nasip olursa yine aynı şirketle giderim.

İ.K. Bilecik 12.12.2012

Mesajı

Çalışırken Türkoğlu turizm ile okul gezilerine,emekli olunca 2011 yılı hacca ve diğer zamanlarda gezilere katıldım.Bu süreklilik memnuniyetimin sonucudur.Tüm hemşerilerime ilçemizde Türkoğlu turizm varken hac,umre ve diğer gezilerde başka şirket aramanın bir anlamı yok diyorum.Hac,umre ziyaretlerinde şirket yöneticilerine ve hocalara çok teşekür ediyor,Allah onlardan razı olsun diyorum.Yurt içi gezilerinde şirket temsilcilerine araç şoförlerine çok teşekür ediyor Allah dan kazasız belasız nice yolculuklarda birlikte olmayı diliyorum.Şirket patronu İlhan bey ve şirket müdürü Yusuf beye ayrı ayrı teşekür ediyor ve sağlıklı nice geziler tertiplemelerini diliyorum

METİN YÖNTEM Bilecik 26.07.2010

Mesajı

Sayın,çağlayanbey ve türkoğlu turizm yetkilileri 08.07.2010 tarihli side turunuz muhteşemdi.Otel üç yıldızına rağmen,hizmeti,personeli,temizliği çok iyiydi.Çok Teşekkür ederiz. Saygılarımla